Gagal Sesi Pemilihan Temuduga Guru/Pensyarah MARA

PhotobucketAduuhhh…Gagal plak. Ingatkan ana boleh dapat sesi temuduga kali ini. Mungkin ada hikmah disebalik semua ni kot. Nampaknya kena cuba tawaran lain le plak. Nak buat macammana ? Dah minta tapi tak dapat. So, tutup buku le untuk MARA buat tahun ni.CLOSE DEAL!!!

Hari ni takde bacaan tambahan. Cuma dapat tingkatkan sikit hafazan surah. Alhamdulillah, lepas ni nak cari tafsir untuk surah yang dah dihafaz. Mungkin membantu ana buat perubahan pada diri. Bisnes?? Syukur…tak banyak tapi masih lagi untung..hehe..Contest Pay Per Lead BuatEbook.com plak, ana dah berjaya dapatkan tempat dalam top 10 ranking. Bersaing dengan otai-otai IM besar tu. Ana baru nak pecut je. Ok..Cukup untuk hari ni.

Nota : hari ni banyak berdiskusi dengan sorang mentor IM. banyak input yang dapat. So, kena “take action” la. InsyaAllah azam nak pastikan earning adsense boost up to USD$10 /day dan CPA punya earning USD$5/day. InsyaAllah tercapai

Share on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *