Google Adsense Payment Issued Jan 10

Ini sedikit update dari income Google Adsense. Google baru “release”kan payment ni semalam rasanya. Jadi kena tunggu sehari baru boleh pergi cashkan duit ni. InsyaAllah hari Isnin ni boleh le cashout kan duit ni.

Akaun 1

Akaun 2 @ Akaun Makcik..hehe

Akaun 3 & Akaun 4 bakal menyusul. Ohhh…itu bukan akaun saya. Akaun atas penama lain yang saya uruskan. Dan semestinya semua komisen Google tu ,saya yang punya…hehehe…

Main dengan Adsense ni susah nak jadi kaya harta…hehe..Sebab tu naim fikir nak mempelbagaikan sumber income dengan cara lain pulak. Tadi naim baru dapatkan satu lagi panduan tentang jana wang dari internet. Kali ni berkenaan ebay. InsyaAllah mungkin ebay lubuk emas keempat naim ( lubuk kedua dan ketiga takde pun..hahaha ).

PS: Sudah memiliki Akaun Adsense? Jika belum, daftarlah sekarang. Percuma je..

Share on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *